زیبایی

سالم زیبا

زیبایی

سالم زیبا

  • ۰
  • ۰

ما معتقدیم که سلامت و زیبایی مو تأثیر زیادی در زیبایی ظاهری ما دارد. ، پوست و ناخن ویتامین‌های Soft gel با روغن آرگان، باکتری قوی بیوتین برای مراقبت از مو و پوست و ناخن، ویتامین C برای تولید کلاژن و ویتامین E برای کمک به پوست پررنگ پوست، اسید هیالورونیک. آن‌ها حاوی توازن مناسب مواد مغذی برای کمک به مراقبت از موهای شاداب، ناخن های شاداب و پوست سالم هستند.

مو را چند بار در هفته شستشو دهید بخصوص افرادی که موهای چرب دارند اگر تند عمل شستشو را انجام دهید باعث جلوگیری از رشد مواد مراقبتی موجود در  موی سرتان می‌شود به‌سرعت مو خشک و شکننده می‌شود.

سشوار

برای مراقبت از مو از سشوار استفاده کنید.هر زمان که موهای خود را شستشو می‌دهید از سشوار استفاده کنید و حد فاصله سشوار و مو را رعایت کنید.با برس های سرامیکی و چوبی استفاده کنید و سعی کنید یک‌بار در هفته موهایتان را با حرارت مستقیم سشوار حالت دهید.در غیر این صورت سعی کنید سشوار در پایین‌ترین درجه حرارت ممکن باشد البته برای موهای ضخیم تر و بزرگتر ممکن است دمای بالاتری لازم باشد.

 روغن آرگان

روغن آرگان افسانه‌ای از درخت آرگان مارکوک یکی از عناصر محبوب بسیاری ازمحصولات زیبایی امروز است.روغن آرگان ساخته‌شده برای آنکه موهای شمارا نرم‌تر، ابریشمی و شفاف‌تر کند. روغن آرگان ایده آل است و حتی می‌تواند برای درمان موهای آسیب‌دیده و موهای موخوره دار استفاده شود. استفاده از روغن آرگان به‌منظور مراقبت از مو و تقویت آن بسیار مفید است.

  • ۹۸/۰۹/۱۲
  • beuaty001 بهاری

نظرات (۱)

  • سورنا قادری
  • سلام !!

    وبلاگ خوبی دارید . 

    لطفا وبلاگ ما رو هم ببینید و دنبال کنید . 

    hamdamha.blog.ir

    تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی